Η μεγαλύτερη εταιρεία 3PL στην Ελλάδα

Πολιτική Ποιότητας

Η ΔΙΑΚΙΝΗΣΙΣ Α.Ε. έχει ως όραμα να βρίσκεται στην κορυφή

των εταιριών στον τομέα των 3PL και στην πρωτοπορία του κλάδου. Η ανώτατη Διοίκηση της ΔΙΑΚΙΝΗΣΙΣ Α.Ε. αναγνωρίζει τη σημαντικότητα παροχής υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, για την υλοποίηση του οράματος της. Γι' αυτό δεσμεύεται να επιδιώκει κατά την υλοποίηση του έργου της τους παρακάτω σκοπούς:

  • Την ικανοποίηση, των συμφωνηθέντων με τους πελάτες, απαιτήσεων, αναφορικά με την παράδοση (συνθήκες, χρόνος), το είδος και την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.
  • Τη συνεχή βελτίωση των διεργασιών παροχής υπηρεσίας, της συνολικής λειτουργίας του Συστήματος Ποιότητας και της λειτουργίας της Εταιρείας γενικότερα.
  • Την ικανοποίηση των κύριων ενδιαφερομένων της εταιρείας δηλαδή, των μετόχων, των πελατών, των εργαζομένων, των συνεργατών και του κοινωνικού της περιβάλλοντος.
Τα πεδία που
δραστηριοποιείται είναι:
Διανομη

Καθημερινά πάνω από 260 δρομολόγια ξεκινούν για να μεταφέρουν με ασφάλεια τα προϊόντα σας.

Αποθηκευση

Περισσότερα από 160.000 τ.μ. πιστοποιημένες αποθήκες για ασφαλή αποθήκευση των προϊόντων σας.

Ανασυσκευασια

Ευέλικτες γραμμές παραγωγής εγγυώνται την άριστη και δυναμική ανασυσκευασία των προϊόντων σας.

politiki poiotitas

Η επίτευξη των παραπάνω καθορίζεται μέσα από τις βασικές διεργασίες του Συστήματος Ποιότητας, οι οποίες καθορίζουν ενέργειες όπως:

  • Ο σαφής προσδιορισμός των απαιτήσεων του πελάτη.
  • Η συστηματική παρακολούθηση της αποτελεσματικότητας του συστήματος, μέσα από τις ετήσιες ανασκοπήσεις από τη Διοίκηση, τις εσωτερικές επιθεωρήσεις κλπ.
  • Η ικανοποίηση των νομοθετικών και κανονιστικών απαιτήσεων.
  • Η συνεχής παρακολούθηση της επίδοσης των προμηθευτών
  • Η συνεχής επιμόρφωση και εκπαίδευση του προσωπικού.
  • Η τεκμηριωμένη και συνεχής παρακολούθηση και μέτρηση του βαθμού ικανοποίησης των πελατών.
  • Η εξασφάλιση των απαραίτητων πόρων (ανθρώπινων, υλικών και οικονομικών), για την αποτελεσματική λειτουργία του Συστήματος Ποιότητας.
  • Η τεκμηριωμένη αναζήτηση αιτιών εμφάνισης προβλημάτων και αδυναμιών, ώστε να καθοριστούν και εφαρμοστούν οι απαραίτητες ενέργειες, με σκοπό την αποφυγή της επανεμφάνισής τους.
  • Η τακτική παρακολούθηση των στόχων, οι οποίοι ανασκοπούνται μία φορά ετησίως τουλάχιστον.
  • Η συνεχής παρακολούθηση και εφαρμογή των νομοθετικών διατάξεων, εθνικών και κοινοτικών.
Η συνολική εφαρμογή των Αρχών της Ποιότητας εξασφαλίζεται μέσα από τη συνεχή ενημέρωση και επιμόρφωση του Προσωπικού σε όλα τα επίπεδα, με κύριο σκοπό τη δημιουργία της σχετικής κουλτούρας και των σκοπών και της φιλοσοφίας του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας. Η τεκμηρίωση τους γίνεται με την εφαρμογή και πιστοποίηση Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας κατά ISO 9001:2015.

Όσο μεγάλο ή μικρό, σύνθετο ή απλό και αν είναι το έργο σας, n DIAKINISIS σας δίνει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που αναζητάτε.

Επικοινωνια