Όλα τα παραστατικά (ΔΑ, ΤΠΔΑ) με τις πρωτότυπες υπογραφές των παραληπτών, ψηφιοποιούνται και καταχωρούνται σε ειδική βάση δεδομένων για εύκολη αναζήτηση και αρχειοθέτηση. Δυνατότητα αναζήτησης και reporting μπορεί να προσφερθεί και στους αποθέτες μας.
Εκπαιδευμένη ομάδα επικοινωνίας με σύγχρονα Συστήματα πληροφορικής
και τηλεπικοινωνιών,
αναλαμβάνει την
αμφίδρομη επικοινωνία
μεταξύ της Εταιρίας
σας και τους Πελάτες
σας για τις υπηρεσίες
που σχετίζονται
με το έργο.
Μπορείτε να ενημερωθείτε εσείς ή ο Πελάτης σας για το στάδιο της αποστολής της Παραγγελίας,
τους χρόνους
παράδοσης
και άλλες λεπτομέρειες της αποστολής, μέσα από την ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα της ΔΙΑΚΙΝΗΣΙΣ.
Η ΔΙΑΚΙΝΗΣΙΣ αναλαμβάνει την διαχείριση των αντικαταβολών σύμφωνα με τις ιδιαιτερότητες του έργου (μετρητά, επιταγές, πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες).
Κάθε παράδοση μπορεί να πιστοποιείται ηλεκτρονικά ή και να λαμβάνει ο παραλήπτης ενημερωτικό sms/email προσέγγισης του οδηγού ανάλογα με το έργο.
Εάν αναζητάτε εφεδρικό χώρο λειτουργίας της επιχείρησής σας, η ΔΙΑΚΙΝΗΣΙΣ σας παρέχει έτοιμους χώρους γραφείων και τεχνικό προσωπικό κάθε ειδικότητας για να συνεχίσετε την λειτουργία σας.
Προσφέρουμε end-to-end υπηρεσίες στο Home delivery - από την περισυλλογή της παραγγελίας από το e-shop έως και την παράδοση της στον καταναλωτή - χωρίς περιορισμό στον όγκο του αντικειμένου. Πρόσθετες υπηρεσίες είναι: μαζική ταξινόμηση δεμάτων ανά προορισμό, ανακύκλωση παλαιών συσκευών, μεταφορά αντικειμένων σε όροφο.
Η Μεταφορά είναι το επάγγελμα μας. Όσο μικρό ή μεγάλο και αν είναι το έργο, εμείς θα το φέρουμε εις πέρας στους χρόνους και τα πλαίσια που απαιτούνται. Για ειδικά φορτία, φορτία που χρειάζονται ακόμη μεγαλύτερη προσοχή ή add on υπηρεσίες (πχ μηχανήματα, εμπορεύματα ειδικών διαστάσεων), η ΔΙΑΚΙΝΗΣΙΣ διαθέτει την εμπειρία που απαιτείται.